Klanten verwachten een zo persoonlijk en relevant mogelijke customer experience. “Onze ambitie is om de behoeften van de klant te begrijpen nog voordat die zich hier zelf bewust van is”, zegt Debora Huisman-Leeser, Chief Creative Officer ...
Salt Security, speler op het gebied van API security, versterkt zijn executive leadership team ter ondersteuning van zijn wereldwijde groei. Salt creëert twee nieuwe leidinggevende functies. Renee Hollinger is benoemd tot Chief People Officer en Ame...
De hoge inflatie weerhoudt Nederlandse consumenten er niet van te gaan winkelen op Black Friday. Zo geeft bijna 70 procent van de Nederlanders aan te gaan shoppen op 25 november aanstaande. Sterker nog, meer dan 80 procent van deze groep zegt dat de ...
De integratie van digitale technologieën en oplossing in elk bedrijfsgebied staat centraal bij digitale transformatie. Het gaat daarbij om een culturele én technologische verandering. Organisaties moeten fundamentele wijzigingen doorvoeren in hun m...
Starboard Value neemt een 'significant belang' in Salesforce. De activistische investeerder stelt dat Salesforce aandeelhouders meer waarde kan bieden. Starboard Value is onder meer van mening dat de groei van Salesforce achterblijft op dit van concu...
Xerox Holdings Corporation benoemt de Nederlander Fred Beljaars (foto) tot Executive Vice President en Chief Delivery & Supply Chain Officer. Hij volgt Mary McHugh op. In zijn functie is Beljaars verantwoordelijk voor het leiden van alle levering...
De impact van technologie en data is legio. In de maakindustrie faciliteert technologie bijvoorbeeld nieuwe en verbeterde bedrijven, maar is data hoe een bedrijf erachter komt welke technologieën het meest geschikt zijn voor de gewenste resultaten, ...
Slechts 7% van de CFO's is van plan om de uitgaven voor klantenservice in de komende 12 maanden te verlagen, blijkt uit een peiling door marktonderzoeker Gartner onder 234 financiële leiders. 21% is ondanks de economische druk van plan om de kla...
Zendesk brengt twee nieuwe AI-oplossingen op de markt die bedrijven helpen verzoeken aan de klantenservice automatisch te beoordelen en op grote schaal toegang te krijgen tot waardevolle data. Het gaat om Intelligent Triage en Smart Assist. Dankzij d...
Voor het tweede jaar is BPSOLUTIONS de best scorende Managed Service provider in de Giarte ITX monitor 2022. Het bedrijf behaalt een fanscore van 100%, een Customer Delight score van 88 en de hoogste scores binnen ‘competenties’ en &lsquo...